Skip to content
12/03/2010 / kjersti70

Kyllingnachos

Nachos og taco er populært hos mine barn. Glutenfritt er det også, så lenge ein held seg til harde mais-chips. Nei, tortilla-lefser er ikkje bakt på berre maismjøl, og kan derfor ikkje brukast. Eg har planar om å eksperimentere med mine eigne glutenfrie, mjuke lefser, men har ikkje  komme så langt.

Det eg derimot har gjort er å teste ut kyllingkjøttdeig med taco/nachos. Deigen lagar eg sjølv ved å mose ferdig fileterte kyllinglår i matmølle. Deretter lagar eg nachos eller taco sånn som vanlig, med tacokrydder (lagar det sjølv – mykje betre og mindre salt), salat og det ein måtte ønske.

Ungane mine likar kidneybønner, så det blei steikt med denne gongen. Eg fordelte nacho-chips i former og dryssa over kjøttblanding. Toppa med reven ost. Med salat, tomat og tacosaus (gjerne frå glas), er dette veldig godt!

Legg att eit svar

