Skip to content
26/10/2009 / kjersti70

Svin, anyone?

Ja, i desse svineinfluensatider er det ikkje alltid like lett å halde seg orientert om kva som skjer. Det siste frå oss når det gjeld dette er at jenta truleg får vaksine i morgon. Med mindre det IKKJE er i orden at ho har fastlege i ein annan kommune da.

blåse

Vi har aldri tvilt på at ho skulle få vaksinen. Det er klart at ein kan virre seg inn i diverse teoriar om den er testa godt nok, men på eit eller anna tidspunkt må ein ta eit val ut frå den kunnskapen ein har. Etter kva eg har fått med meg så er det ingenting som sikkert viser at vaksinen har ført til død nokon stad (i dag er det oppslag om nokre svenskar, men det var da visselig ganske tilårskomne eller svært sjuke svenskar… kanskje ein kan snu litt på det og påstå at det er dødelig å vere svensk?). Ut frå det vi kjenner til, så er det ingen grunn til å nøle med å gi jenta vår vaksine. Helst vil vi ha det for oss alle fire, men vi andre tre må pent vente i kø.

Det er lenge sidan forrige blogpost, og mykje har skjedd i sidan den gong, men ingenting av større art. Ho er blitt 6 år, som bildet over viser.  Vi har vore i Spania ei veke, etter at influensaen braut laus i Norge, men før denne siste store bølga av smitte begynte. Der sat folk i flyet med munnbind på, men elles tenkte vi lite på smittefaren. Det å reise med ein diabetiker med cøliaki i Spania viste seg å gå veldig fint. Der var ingen problem å finne mat til henne, sjølv ikkje på uteplassen der vi åt bursdagsmiddagen hennar. Kelneren kunne på stotrande engelsk fortelle at han aldri hadde høyrt om cøliaki før, men kylling, salat og pommes frites var på menyen og det åt ho gjerne (enkelte med cøliaki har problem med pommes frites forresten, fordi olja er forurensa av glutenholdig mat som også er blitt fritert – vi har ikkje merka problem med dette). Elles kjøpte vi ferdig grilla kylling som var heilt fantastiske; store, saftige og møre. Sidan vi budde i huset til mine svigerforeldre kunne vi bake eit brød som rakk den veka vi var der nede.  Alt i alt var det ein veldig fin tur, og diabetes/cøliaki skapte ingen større vanskar.

Eg har elles laga mykje mat sidan forrige blogpost, og har tatt bilde av mykje av det, med tanke på å legge ut oppskrifter. Det har nå ikkje blitt, enda, men det kjem, det kjem…

4 kommentarar

Kommenter innlegget
  1. Jannhild / Okt 26 2009 22:38

    Hei og takk for meldinger i dag!!
    Ja det endte merkelig nok med at vi ble oppringt fra fra legekontoret i dag, 13.50. De lurte på om vi hadde mulighet til å stille innen 14.30, for de hadde en barnedose igjen, og til onsdag da hun skulle få den, ja, nei til da hadde de gått tom….. Så det var take it or leave it!!!! Jeg suste innom til mitt siste oppdrag på jobben, og full rulle innom kontoret for å levere nøkler til husene, bilen, papirene fra dagen og beskjeder som jeg i farten hadde problemer med å huske…. Hoppet i bilen, suste ned i bhg for å hente snuppa som de hadde gjort klar for meg, løpte tilbake i bilen og suste mot byen og legekontoret. Parkerte på Grieg Parkering og tok beina fatt…. Me var ikke så mange minuttene for seine!! Snuppa fikk iallefall vaksinen sin, takket være at de ringte oss!!! Jeg er glad for at ho har fått den nå!!! For jeg har forstått at det er mange som er fortvilte der ute, som ikke har fått den. Jeg fikk den pga at jeg jobber i helsevesenet, og de vil ha oss friske…. Men jeg følte meg litt som en skurk da jeg fikk den, når jeg vet at det sikkert er mange i risikogruppene som må vente…. Jaja, de tre andre i heimen får vente til de får ta den, for vi tenker at alle her skal ta den! Okkesom alle rykter, snakk og mediaskriverier om hvor farlig den er….

    Ojoj, detta blei langt og mye mas, men det var godt at ho fikk den i dag, og ikke måtte ha venta en uke, kanskje 2 til….

    Og en ting til, det var ikke en eneste lyd i henne!!! Imponerende!!!

    Lykke til i morgen med snuppa deres!! Stå på og forlang hvis de trøbler seg!!!
    Gratulerer med vel overstått 6årsdag i heimen 🙂

    Klem og snakkes!

  2. Småbyliv / Okt 30 2009 10:17

    Sikkert veldig smart å få en vaksine 🙂 Man skal ikke høre på alle diskusjonene rundt i media tror jeg – det skaper bare frykt og unødvendig redsel.

  3. Torill / Nov 2 2009 12:00

    Synest det tar litt av med denne svineinfluensaen. Eg vert veldig provosert av desse som ikkje kjenner sin plass i køa for å få vaksine. Tenk å lyge til seg sjukdomar slik at dei som verkeleg treng vaksina kan risikere å ikkje få?! Synest det vert litt voldsomt med munnbind og antibac til stadigheit, er vi i USA eller?? Eg var no den første som fekk vaksina, men er ikkje uroleg for Malin. Når det er hennar tur skal ho få, men til då så ventar vi heilt rolig på vår tur 🙂

    Kjekt dokke tok turen opp i huset vårt. Vil gjerne ha besøk igjen, men då må vi nesten klare å få til at dokke får komme inn 🙂 Noko nytt hjå dokke?

  4. tiina / Nov 2 2009 19:55

    This photograph is so precious – how cute!!!

Legg att eit svar

