Skip to content
11/02/2009 / kjersti70

Det finaste eg har..

… og nå er det snakk om materielle ting. Snøstorm spør om kva som er det finaste du eig. Eg visste med ein gong kva det var; det er dei fine dessertskålene mine!

Skålene har eg fått av mor mi, og ho og far min fekk dei i bryllupsgåve i 1958.  Eg syns dei er så fantastisk vakre! Eg skulle så gjerne hatt fleire! Kvar gong eg tar i dei får eg litt noia; er livredd for å knuse ei skål.

Dersom nokon veit kva merke dette er, og kor eg eventuelt kan få fatt i fleire, så gi beskjed! Har sånn vagt prøvd å sett etter slike på nettet, men har jo ingenting å søke på.

One Comment

Kommenter innlegget
  1. Camilla / Feb 11 2009 23:49

    Hei! så kult at du også viser fram. Skålene var jo helt supre. 60-talls stil de også, som mye av mine fineste ting. Det er så mye fint dekktøy fra den tiden, synes jeg. 🙂 Kjempenydelige farger. har aldri sett sånne før.

    Televimsen er nok et samleobjekt ja. Den er kjempefin synes jeg. Tror den er håndlaget tror jeg faktisk. Veldig glad i den. Den har fått et skår i hatten dessverre. Sto i mange år på rommet mitt og falt ned fra hylla en gang, stakars. 🙂

    😀

Legg att eit svar

