Skip to content
09/02/2009 / kjersti70

Festelig!

Tenkte å dele ei side! Hos Bake it pretty har eg tidlegare handla ballerianer for å pynte muffins, samt hjertestrø og diverse andre morsomme ting til å pynte kaker med. Har barnet ditt cøliaki og må ha med eiga kake i bursdag, så kan det vere kjekt at den er litt flott! Sist Snuppa hadde bursdag fekk ho med seg 25 muffins i barnehagen, alle med ballerina på og hjertestrø. Det vakte stor begeistring, men merk at alle ballerinaene var fordufta når eg henta restene 😀 Det gjorde ingenting; dei kosta lite, og eg bestiller gjerne fleire 🙂

Eg skal ikkje garantere at alt er glutenfritt, men det står stort sett kva dei ulike produkta inneheld, og det går an å sende epost og spørre!

Til påske-kaka? (dette er plastpynt, ikkje til å ete!):

Meir påske:

Og desse var søte.. her står det: Ingredients: sugar, cornstarch, rice flour, partially hydrogenated vegetable oil, gum arabic, xanthan gum, natural and artificial flavor, mon-and diglycerides, titanium dioxide and color. Så langt eg kan sjå, utan gluten, men må sjekke opp dette med gum arabic :/ Nokon som veit?

One Comment

Kommenter innlegget
  1. Arya / Feb 9 2009 22:50

    Så flott blog, da, Syrin! Jeg har lest så øyet (eh, -ene) ble store og våte – litt av en utfordring å ha dobbeltdiagnose cøliaki/diabetes! Jeg synes du er tøff, jeg! Men hva gjør man ikke får de små?

Legg att eit svar

