Skip to content
03/02/2009 / kjersti70

Quinoa!

Eg har oppdaga eit nytt produkt, men har enda ikkje prøvd det. Det høyres nesten for godt ut til å vere sant! Quinoa (eit slags korn) er glutenfritt, har låg glykemisk indeks, har masse protein og godt med næringsstoff. Det blir kalla «Superkorn» på grunn av dei mange gode egenskapane! Eg har funne mange meldingar frå nettsider og bloggar om at cøliakere har oppdaga dette kornet etter at dei fekk diagnosen, og er mildt sagt begeistra. Quinoa kan erstatte alle type kornsorter, og kan også erstatte ris og couscous. Det er kokt på 10 minutt (supert for tidsklemme-foreldre), og skal også vere veldig godt i bakverk. Dette skal eg absolutt prøve og melder tilbake om dette!

ukoktquinoa

7 kommentarar

Kommenter innlegget
  1. Vibeke / Feb 3 2009 15:48

    Grattis med den flotte bloggen! veldig interessant synes jeg da 🙂

    Den quinoaen kunne jeg forresten tenke meg å få tak i og prøve ut. Må i en helsekostforretning går jeg ut i fra?

  2. kjersti70 / Feb 3 2009 18:48

    Eg kjøpe i dag, på Kinsarvik frukt i Bergen 🙂 Eg har elles sett at ein får kjøpt det på nettet også; diverse helsekostsider har det.

  3. Vibeke / Feb 3 2009 20:18

    Ah, skulle visst det var fra Kinsarvik 🙂 Skal sjekke om jeg får bestilt noe på nett da! takker!

  4. Nora / Feb 4 2009 13:39

    Jeg tror at quinoa er bitter men at det går vekk med grundig skylling før koking.

  5. kjersti70 / Feb 4 2009 21:50

    Akkuratt! 🙂 Eg kjøpte diverse quinoa i går. Ungane bestilte havregraut til kveldsmat, og eg bytta 1/3 av korna ut med flak av quinoa (ikkje heile altså). Smaken på grauten endra seg litt, den blei på ein måte litt meir «markant». Eg heiv oppi ein liten klatt smør og pyttelitt sukker i for å unngå at dei dytta det frå seg med ein gong. Mulig det ikkje var nødvendig, for dei åt villig vekk og proklamerte at det smakte godt 🙂 Så eg trur eg skal fortsette med litt quinoa i havregraut.

  6. mamsen / Mar 19 2009 13:38

    Jeg har spist quinoa i åresvis. Kjempesundt og et godt alternativ til Ris. Kan absolutt anbefales:-)

Trackbacks

  1. Quinoa II og kylling « Sukkerungen

Legg att eit svar

